Potřebuješ poradit? Vyber si z nabídky příruček nebo si domluv konzultaci v naší digitální poradně!

magazín

odborne clanky z on-line a digitalniho sveta

Přinášíme ti novinky a aktuality, tipy a rady z digitálního světa. Články často vycházejí z aktuálních potřeb a otázek našich klientů a věříme, že informace v nich se budou hodit i tobě a tvé firmě. Pokud v článku najdeš nesrovnalost, kontakuj nás prosím.

#conovéhovdigitálu #digitálnímagazín #sledujtrendy #digitálnínomádi #homodigitalis

Nejnovější články

SEO nástroje a metriky pro měření webového obsahu

SEO nástroje a metriky pro měření úspěchu webového obsahu

Úspěšná webová prezentace dávno není jen o pěkném designu a kvalitním obsahu. Klíčem k úspěchu je pravidelné měření a vyhodnocování dat, které vám ukážou, jak si váš web skutečně vede. V dnešní době je k dispozici řada nástrojů a metrik, které nám pomáhají pochopit chování návštěvníků a efektivitu našeho obsahu. V tomto článku shrnujeme ty nejdůležitější metriky a způsoby vyhodnocování.

Migrace webu z Miowebu na WordPress není žádná sranda

S aktuálním zdražováním služeb Miowebu od letošního roku se mnoho firem a bloggerů rozhlíží po alternativách. Přechod na WordPress se nabízí jako logické řešení – je svobodnější, cenově dostupnější a nabízí téměř neomezené možnosti co do funkcí, tak do designu. Jenže migrace webu z Miowebu na Wordpress není žádná sranda. Pojďme si říct, co všechno obnáší a jak ji zvládnout bez větších komplikací.

Vše co potřebujete vědět o cílení vaší nabídky

Vše, co potřebujete vědět o cílení vaší nabídky

Úspěšné cílení nabídky může být pro mnoho firem výzvou. Jak poznat své zákazníky, jejich potřeby a jak jim přizpůsobit produkty či služby? V tomto článku vám odpovíme na sedm zásadních otázek a ukážeme sedm klíčových oblastí, na které se zaměřit při budování efektivní marketingové strategie. Dozvíte se, jak identifikovat svou cílovou skupinu, měřit úspěšnost cílení a předvídat budoucí trendy v chování zákazníků.

Jak budovat dlouhodobé povědomí o značce

Jak budovat dlouhodobé povědomí o značce?

Budování povědomí o značce patří mezi nejdůležitější marketingové aktivity a zároveň jde o jeden z nejnáročnějších úkolů, před kterým firmy stojí. Tomuto procesu říkáme "branding". V článku vám ukážeme, jak na budování povědomí o značce nahlížet komplexně a systematicky. Dozvíte se, jaké jsou klíčové pilíře brandingu a jaké konkrétní kroky podniknout pro zvýšení povědomí o vaší značce.

Pokročilá obsahová optimalizace webu

Pokročilá obsahová optimalizace webu

Pokročilá obsahová optimalizace webu vyžaduje mnohem více než jen základní znalosti SEO a copywritingu. Představíme vám moderní nástroje a postupy pro vytváření obsahu, který nejen zaujme čtenáře, ale také efektivně osloví vyhledávače. Seznámíme vás s pokročilými copywritingovými technikami, možnostmi měření úspěšnosti vašeho obsahu a nejnovějšími trendy v obsahové optimalizaci. Objevíte také svět personalizace obsahu na základě dat.

Bricks builder - nejlepší builder všech dob

Nejlepší WordPress builder všech dob: Bricks Builder

Hledáte špičkový nástroj pro tvorbu WordPress webů? Bricks Builder způsobil revoluci ve světě page builderů a rychle si získal přízeň profesionálů i začátečníků. Kombinuje v sobě to nejlepší: vysoký výkon, čistý kód, intuitivní ovládání a naprostou svobodu v designu. Díky rostoucímu ekosystému doplňků a aktivní komunitě se Bricks Builder stal jedním z nejperspektivnějších nástrojů pro tvorbu moderních webových stránek.