magazín

Přinášíme ti novinky a aktuality, tipy a rady z digitálního světa. Články často vycházejí z aktuálních potřeb a otázek našich klientů a věříme, že informace v nich se budou hodit i tobě a tvé firmě. Pokud v článku najdeš nesrovnalost, kontakuj nás prosím.
#conovéhovdigitálu #digitálnímagazín #sledujtrendy #digitálnínomádi #homodigitalis
Nejnovější články
Tone of voice a styl komunikace vaší značky
Jak najít vlastní hlas vaší značky a odlišit se od konkurence? Tone of voice neboli způsob, jakým značka komunikuje, je klíčovým prvkem firemní identity. V dnešní době, kdy jsou produkty a služby snadno napodobitelné, může být právě osobitý styl komunikace tím, co vás posune před konkurenci. Správně nastavený tone of voice pomáhá budovat důvěru, posiluje vztah se zákazníky a vytváří konzistentní obraz značky napříč všemi komunikačními kanály.
Jak vydat knihu: průvodce pro začínající autory
Máte napsaný svůj první rukopis a nevíte, jak ho dostat mezi čtenáře? Pro každého začínajícího autora je vydání první knihy velkým krokem do neznáma. V dnešní době existuje několik možností, jak knihu vydat, a každá má své výhody i úskalí. Než se pustíte po hlavě do vydávání své první knihy, je důležité znát celý proces a vědět, jaká rozhodnutí vás čekají. Zjistěte si nejprve, jaké máte možnosti, kolik co stojí a co vás čeká a nemine! Možná budete překvapeni.
Jak na firemní blog?
Přemýšlíte o založení firemního blogu, ale nevíte, kde začít? Není se čemu divit. Kvalitní blog vyžaduje promyšlenou strategii, pravidelnou péči a poměrně dost času. Podle průzkumů však tato investice stojí za to. Firmy, které mají na webu vlastní blog, mají větší šanci získat nového zákazníka než společnosti, které blog neprovozují. V tomto článku vám ukážeme, jak správně na firemní blog. Provedeme vás celým procesem od technického řešení přes výběr témat až po měření úspěšnosti.
Kombinace online a offline reklamy: Jak maximalizovat dosah?
Reklama online vs. offline už dávno není otázkou soupeření, ale efektivní spolupráce. V digitální éře může být pokušení vsadit vše na online marketing silné, stejně jako může být lákavé držet se osvědčených offline kanálů. Skutečný potenciál ale leží ve správné kombinaci obou přístupů. Prozkoumejme, jak propojit oba světy reklamy tak, aby se vzájemně posilovaly a přinášely maximální dosah vaší značce.
Optimalizace webu – obsahová část
Kvalitní obsah je duší každého úspěšného webu. Zatímco technická optimalizace zajišťuje správné fungování webu a je základním stavebním kamenem, obsahová optimalizace webu je tím, co skutečně přitahuje návštěvníky a přeměňuje je na platící zákazníky. V tomto článku vás provedeme komplexním procesem obsahové optimalizace webu a ukážeme vám, jak vytvářet obsah, který bude přínosný jak pro čtenáře, tak pro internetové vyhledávače.
Optimalizace webu – technická část
Chcete mít web, který bude šlapat jako hodinky a zároveň se bude líbit vyhledávačům? Pojďme se společně podívat na technickou stránku optimalizace webu. Nebudeme zacházet do programátorských detailů - ukážeme si praktické tipy a online nástroje, které můžete snadno aplikovat, i když nejste nijak extra technický typ. Pamatujte, že technický stav webu je základním kamenem optimalizace webu pro internetové vyhledávače.