Potřebuješ poradit? Vyber si z nabídky příruček nebo si domluv konzultaci v naší digitální poradně!

Vizuální identita

Víš, co je to visual branding a proč je tak důležitý pro každou ambiciózní značku? S dobrou vizuální identitou budeš vidět, budeš mít silný vizuální styl a vynikneš mezi konkurenčními značkami!! Jen tak si lidé tvoji značku zapamatují.

S čím ti pomůžeme?
N

Vizuální identita značky

N

Korporátní identita

N

Logo a logotyp

N

Silný vizuální styl

N

Brandbuilding

N

Konzistentní vizuální komunikace

N

Grafický manuál a brand manuál

Designujeme love brandy!

Skvělá firemní identita (vizuální + zvuková identita + tone of voice + firemní kultura + dalších milion aspektů) a skvělé produkty nebo služby dělají ze značky love brand. Říká se, že člověk denně vidí asi 500 grafických značek, ale v hlavě mu jich utkví asi jen 10. A s tím ti rádi pomůžeme. Navrhujeme vizuální identity firem a značek, které jsou dobře rozpoznatelné a nadlouho utkví v myslích zákazníků. Ať už zvažuješ redesign svojí značky nebo buduješ značku novou, neváhej nás oslovit!

Co všechno do té vizuální identity patří?

Úplně všechno! Prostě veškeré firemní vizuální materiály, co tě napadnou.

V digitálu jsou to zejména loga a logotypy, které můžeme nadyzajnovat buď jako statické (nehybné), nebo jako dynamické (motion – animované). Dále jsou to fonty, barvy, weby, profily na sítích, aplikace, on-line reklama apod.

V offline prostředí jsou to všechny poutače, letáky, plakáty, katalogy a magazíny, vizitky, obalový dyzajn, merch nebo třeba i vzhled provozoven, kanceláří, navigační systém a inventář firemních prostor. Důležitá je pestrost a zároveň jednota v dyzajnu.

návrh vizuální identity a produktů na merch pro kavárnu

A co grafický manuál?

Ten také! Sestavíme ti grafický manuál, podle kterého můžou tvoji grafici postupovat kdykoliv v budoucnu.

Způsob naší vzájemné spolupráce bude vždy o individuální domluvě a tvých aktuálních potřebách!

Jedna věc je identita vizuální, ale co ta zvuková?

Sluch má v případě firemní identity obrovskou váhu. Obor, který se tímto zabývá, se nazývá sound branding, nebo-li zvuková identita značky. Více se o této marketiongové disciplíně dozvíš ve vedlejší sekci.

Výběr článků k tématu

Psychologie barev v designu a marketingu

Psychologie barev v designu a marketingu

Barvy mají jedinečnou schopnost ovlivňovat naše emoce, chování a rozhodování. V oblasti designu a marketingu se psychologie barev využívá k tomu, aby podpořila specifické reakce a zanechala silný dojem. Pochopení psychologie barev je klíčové pro efektivní tvorbu webových stránek, reklam a vizuálních identit. Tento článek se zaměřuje na význam jednotlivých barev, jejich vliv na uživatelskou zkušenost a jak mohou ovlivnit úspěch vaší značky.

Webdesign

Webdesign: Přežitek nebo nutnost?

Online prezentace hraje klíčovou roli v úspěchu každé značky a je otázkou, zda je webdesign stále nutností nebo už jen přežitkem. Tento článek zkoumá roli designu webu v dnešní digitální krajině a porovnává přínosy profesionálního designu od grafického designéra s použitím šablon a webových builderů jako Divi, Oxygen nebo Elementor v redakčním systému WordPress. Přečtěte si, jaké jsou přednosti a nevýhody obou přístupů a jaký mají vliv na vaši značku.

Jak font ovlivňuje vnímání značky

Jak font ovlivňuje vnímání značky v digitálním prostředí

Chcete vědět, jak výběr typografie ovlivňuje sílu vašeho online sdělení? V článku nabízíme důležité informace, které vám pomohou dosáhnout profesionálního vzhledu a zvýšit čitelnost vašich digitálních projektů. Od výběru vhodného písma až po správné zarovnání textu - dozvíte se důležité principy, které pomáhají v efektivní komunikaci s vaším publikem. Objevte, jak můžete prostřednictvím typografie posílit sílu vašich online sdělení vaší cílové skupině.

Pojď do toho s námi!

Buď vidět a vynikni nad konkurencí!

Specifikuj svůj záměr, přibliž nám své představy a vše nám sepiš. Nebo nejprve zavolej našemu CEO a domluv si konzultaci k projektu. 30 min. konzultace k projektu je vždy zdarma!

Q

Zadej specifikaci svého nového projektu

Pošli nám základní informace k tvému projektu. Pečlivě si projdeme tvou představu a navrhneme ideální řešení. Případně se tě doptáme na další detaily, abychom mohli sestavit nabídku.

Kontakt

Rychlá zpráva | poptávka:

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.