Potřebuješ poradit? Vyber si z nabídky příruček nebo si domluv konzultaci v naší digitální poradně!

Vizuální identita

Víš, co je to visual branding a proč je tak důležitý pro každou ambiciózní značku? S dobrou vizuální identitou budeš vidět, budeš mít silný vizuální styl a vynikneš mezi konkurenčními značkami!! Jen tak si lidé tvoji značku zapamatují.

S čím ti pomůžeme?
N

Vizuální identita značky

N

Korporátní vizuální identita

N

Logo a logotyp

N

Silný vizuální styl

N

Firemní branding

N

Konzistentní vizuální komunikace

N

Grafický manuál

varianta loga 4

Designujeme love brandy!

Skvělá firemní identita (branding = vizuální identita + zvuková identita + tone of voice + firemní kultura + dalších milion aspektů) a skvělé produkty nebo služby dělají ze značky love brand. Říká se, že člověk denně vidí asi 500 grafických značek, ale v hlavě mu jich utkví asi jen 10. A s tím ti rádi pomůžeme. Navrhujeme vizuální identity firem a značek, které jsou dobře rozpoznatelné a nadlouho utkví v myslích zákazníků. Ať už zvažuješ redesign svojí značky nebo buduješ značku novou, neváhej nás oslovit!

Co všechno do té vizuální identity patří?

Úplně všechno! Veškerá firemní grafika v online i offline prostoru firmy.

V digitálním prostoru jsou to zejména loga a logotypy, které můžeme nadyzajnovat buď jako statické (nehybné), nebo jako dynamické (motion – animované). Dále jsou to fonty, barvy, weby, profily na sítích, aplikace, on-line reklama apod.

V offline prostředí jsou to všechny poutače, letáky, plakáty, katalogy a magazíny, vizitky, obalový dyzajn, merch nebo třeba i vzhled provozoven, kanceláří, navigační systém a inventář firemních prostor. Důležitá je pestrost a zároveň jednota v dyzajnu.

návrh vizuální identity a produktů na merch pro kavárnu

A co grafický manuál?

Ten také! Součástí vizuální identity by měl být grafický manuál, podle kterého můžou tvoji grafici, markeťáci, designéři nebo externí marketingové agentury postupovat kdykoliv v budoucnu a kdekoliv na světě při růstu firmy!!

Způsob naší vzájemné spolupráce bude vždy o individuální domluvě a tvých aktuálních potřebách!

Jedna věc je identita vizuální, ale co ta zvuková?

Sluch má v případě firemní identity obrovskou váhu. Obor, který se tímto zabývá, se nazývá sound branding, nebo-li zvuková identita značky. Více se o této marketiongové disciplíně dozvíš ve vedlejší sekci.

Výběr článků k tématu

Kdy už se neobejdete bez vizuální identity

Vizuální identita značky: Kdy už se bez ní neobejdete?

Kdy je ten správný okamžik investovat do profesionální vizuální identity? Rozpoznáte důležité signály, že vaše firma už přerostla amatérská řešení? V tomto článku vám představíme 5 jasných indikátorů, klíčové milníky a praktický návod, jak zjistit, zda už nastal čas posunout vizuální prezentaci vaší značky na profesionální úroveň. Nenechte se předběhnout konkurencí.

Psychologie barev v designu a marketingu

Psychologie barev v designu a marketingu

Barvy mají jedinečnou schopnost ovlivňovat naše emoce, chování a rozhodování. V oblasti designu a marketingu se psychologie barev využívá k tomu, aby podpořila specifické reakce a zanechala silný dojem. Pochopení psychologie barev je klíčové pro efektivní tvorbu webových stránek, reklam a vizuálních identit. Tento článek se zaměřuje na význam jednotlivých barev, jejich vliv na uživatelskou zkušenost a jak mohou ovlivnit úspěch vaší značky.

Webdesign

Webdesign: Přežitek nebo nutnost?

Online prezentace hraje klíčovou roli v úspěchu každé značky a je otázkou, zda je webdesign stále nutností nebo už jen přežitkem. Tento článek zkoumá roli designu webu v dnešní digitální krajině a porovnává přínosy profesionálního designu od grafického designéra s použitím šablon a webových builderů jako Divi, Oxygen nebo Elementor v redakčním systému WordPress. Přečtěte si, jaké jsou přednosti a nevýhody obou přístupů a jaký mají vliv na vaši značku.

Pojď do toho s námi!

Buď vidět a vynikni nad konkurencí!

Specifikuj svůj záměr, přibliž nám své představy a vše nám sepiš. Nebo nejprve zavolej našemu CEO a domluv si konzultaci k projektu. 30 min. konzultace k projektu je vždy zdarma!

Q

Zadej specifikaci svého nového projektu

Pošli nám základní informace k tvému projektu. Pečlivě si projdeme tvou představu a navrhneme ideální řešení. Případně se tě doptáme na další detaily, abychom mohli sestavit nabídku.

Kontakt

Rychlá zpráva | poptávka:

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.