Potřebuješ poradit? Vyber si z nabídky příruček nebo si domluv konzultaci v naší digitální poradně!

Vizuální identita

Víš, co je to visual branding a proč je tak důležitý pro každou ambiciózní značku? S dobrou vizuální identitou budeš vidět, budeš mít silný vizuální styl a vynikneš mezi konkurenčními značkami!! Jen tak si lidé tvoji značku zapamatují.

S čím ti pomůžeme?
N

Vizuální identita značky

N

Korporátní vizuální identita

N

Logo a logotyp

N

Silný vizuální styl

N

Firemní branding

N

Konzistentní vizuální komunikace

N

Grafický manuál

varianta loga 4

Designujeme love brandy!

Skvělá firemní identita (branding = vizuální identita + zvuková identita + tone of voice + firemní kultura + dalších milion aspektů) a skvělé produkty nebo služby dělají ze značky love brand. Říká se, že člověk denně vidí asi 500 grafických značek, ale v hlavě mu jich utkví asi jen 10. A s tím ti rádi pomůžeme. Navrhujeme vizuální identity firem a značek, které jsou dobře rozpoznatelné a nadlouho utkví v myslích zákazníků. Ať už zvažuješ redesign svojí značky nebo buduješ značku novou, neváhej nás oslovit!

Co všechno do té vizuální identity patří?

Úplně všechno! Veškerá firemní grafika v online i offline prostoru firmy.

V digitálním prostoru jsou to zejména loga a logotypy, které můžeme nadyzajnovat buď jako statické (nehybné), nebo jako dynamické (motion – animované). Dále jsou to fonty, barvy, weby, profily na sítích, aplikace, on-line reklama apod.

V offline prostředí jsou to všechny poutače, letáky, plakáty, katalogy a magazíny, vizitky, obalový dyzajn, merch nebo třeba i vzhled provozoven, kanceláří, navigační systém a inventář firemních prostor. Důležitá je pestrost a zároveň jednota v dyzajnu.

návrh vizuální identity a produktů na merch pro kavárnu

A co grafický manuál?

Ten také! Součástí vizuální identity by měl být grafický manuál, podle kterého můžou tvoji grafici, markeťáci, designéři nebo externí marketingové agentury postupovat kdykoliv v budoucnu a kdekoliv na světě při růstu firmy!!

Způsob naší vzájemné spolupráce bude vždy o individuální domluvě a tvých aktuálních potřebách!

Jedna věc je identita vizuální, ale co ta zvuková?

Sluch má v případě firemní identity obrovskou váhu. Obor, který se tímto zabývá, se nazývá sound branding, nebo-li zvuková identita značky. Více se o této marketiongové disciplíně dozvíš ve vedlejší sekci.

Výběr článků k tématu

Jak font ovlivňuje vnímání značky

Jak font ovlivňuje vnímání značky v digitálním prostředí

Chcete vědět, jak výběr typografie ovlivňuje sílu vašeho online sdělení? V článku nabízíme důležité informace, které vám pomohou dosáhnout profesionálního vzhledu a zvýšit čitelnost vašich digitálních projektů. Od výběru vhodného písma až po správné zarovnání textu - dozvíte se důležité principy, které pomáhají v efektivní komunikaci s vaším publikem. Objevte, jak můžete prostřednictvím typografie posílit sílu vašich online sdělení vaší cílové skupině.

umělá inteligence a webdesign

Umělá inteligence a webdesign: Revoluce ve WordPressu?

Zajímáte se o nejnovější trendy v AI a při tvorbě webů? Umělá inteligence a webdesign se vzájemné propojují a dávají vzniknout revolučnímu způsobu, jak designovat a stavět weby. Od využití integrovaných AI nástrojů ve WordPressu přes využití ChatGPT při generování kódu přináší AI nové možnosti tvorby webového obsahu. Podívejte se, jak obrazové generátory a textové modely posouvají hranice designu a tvorby webových textů.

Grafický manuál - návod na použití vaší značky

Grafický manuál: Návod na použití vaší značky

Vizuální identita a grafický manuál jsou klíčovým prvkem každé úspěšné značky. Ale jak na to? V jaké fázi podnikání? A proč je to vlastně tak nezbytné? V tomto článku se podíváme na to, co je grafický manuál a proč je důležitý pro budování silného obrazu a identity vaší značky. Podíváme se na jeho náležitosti a jak k tvorbě grafického manuálu přistupovat, aby reflektoval značku a její potřeby. Přečtěte si článek a porozumějte náležitostem grafického manuálu.

Pojď do toho s námi!

Buď vidět a vynikni nad konkurencí!

Specifikuj svůj záměr, přibliž nám své představy a vše nám sepiš. Nebo nejprve zavolej našemu CEO a domluv si konzultaci k projektu. 30 min. konzultace k projektu je vždy zdarma!

Q

Zadej specifikaci svého nového projektu

Pošli nám základní informace k tvému projektu. Pečlivě si projdeme tvou představu a navrhneme ideální řešení. Případně se tě doptáme na další detaily, abychom mohli sestavit nabídku.

Kontakt

Rychlá zpráva | poptávka:

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.