Potřebuješ poradit? Vyber si z nabídky příruček nebo si domluv konzultaci v naší digitální poradně!

Vizuální identita propražskou kavárnuVnitroblock

Veřejná soutěž o novou vizuální identitu kavárny Vnitroblock byla první veřejnou soutěží, do které jsme se jako studio zapojili...

Co všechno jsme pro kavárnu navrhli?

5

Oživené logo kavárny

5

4 moodboardy ve 4 různých vizuálních stylech

5

Nové uniformy pro personál

5

Trička na merch

5

Hrníčky a termohrnky

5

Designovou rubikovu kostku

5

Designové frisbee

5

Obrandovaný designový frenchpress

Výsledky

Za 2 týdny

od zadání jsmě měli projekt hotový.

Přes 30

grafických výstupů nadesignováno.

Nezrealizováno

kvůli nedokončení soutěže ze strany klienta.

vizuální identita pro Vnitroblock

Klient: Dudes & Barbies, s. r. o.

Podání návrhu do soutěže: 2022

Typ projektu: komerční

Designéři: Petr Novák, Lubomír Martinek

Logo a modboard

Logo nebylo součástí zadání soutěže, proto jsme do něj příliš nezasahovali. Upravovali jsme logo pouze po barevné stránce a jinak ho nechali v původním stavu, který je podle nás velmi zdařilý.

Navrhli jsme pro kavárnu celkem 4 vizuální styly. Každý styl reflektuje vybraný charakteristický vizuální prvek kavárny. Na obrázcích můžete vidět charakteristické šrouby ocelových konstrukcí nebo například venkovní graffiti. Tyto prvky se pak odráží na dalších vizuálních materiálech velmi efektivním a estetickým způsobem.

Jako primární barva je vždy použita černá, protože je ve Vnitroblocku hojně zastoupena ve všech prvcích interiéru, výjimečně jsme použili jako primární barvu bílou.

moodboard pro kavárnu Vnitroblock
finální varianty loga CCP

„Nevěděli jsme, do čeho jdeme. Zadání soutěže bylo hodně volné až vágní. Do Vnitroblocku chodím několikrát týdně na kafe s klienty, beru tam skoro každého. Je to moje TOP kavárna. Škoda, že se projekt doteď nezrealizoval.“

Lubomír Martinek – majitel a zakladatel Sonet Studia

Uniformy

Jedním z nových prvků vizuální identity byly uniformy pro personál. Zadání nebylo blíže specifikované, takže jsme měli volnou ruku.

5

Vyšli jsme z opakovaných prvků a motivů v kavárně

5

Dodrželi jsme hipsterský styl kavárny

5

Navrhli jsme trička jako uniformy i jako produkt na merch

A zde si můžeš prohlédnout výsledek

Merch

Druhým hlavním předmětem vizuální identity po uniformách pro personál byly produkty na merch. Ty by se měly prodávat přímo na baru ve středu kavárny a měly by být vystavené v prosklených zdech a dělících přepážkách Vnitroblocku. U designování produktů na merch jsme se snažili vyvarovat kýče. Vybrali jsme designové produkty od českých umělců – například designový porcelánový set z dílny Karolíny Jeřábkové.

Vyvarovat se kýče u hrníčků nebo dalšího porcelánu a keramiky je poměrně snadné. Ale navrhnout další komerční prodejní položky bylo už náročnější. Posuďte sami, jak se nám to povedlo či nepovedlo.

finální varianty loga CCP
OOH reklama
Vizitka CCP

Náš přístup

Při navrhování vizuální identity Vnitroblocku jsme se nepokoušeli měnit její nezaměnitelný charakter a naopak jsme ho využili ve prospěch vytvoření originální identity uniforem a produktů na merch kavárny. Vnitroblock známe jako své boty a tak coby designéři víme, že na její současné identitě jako takové není moc co měnit. Byla pro nás hračka a zábava si s vizuálem kavárny trochu pohrát.

A výsledek?

5

Graficky jednotný vizuální styl v celkem čtyřech provedeních

5

Čtyři vizuální styly jsme navrhli formou produktových řad, které se mohou vzájemně překrývat, doplňovat a kombinovat

5

Jednotná barevnost a celková sourodost vizuálního stylu

5

Široká uplatnitelnost designových motivů

5

Neomezené možnosti rozšíření designu na další vizuální prvky

5

Originální a nezaměnitelný hipsterský styl

vizuální identita uniforem a produktů na merch pro kavárnu

Shrnutí projektu

Práce na vizuální identitě pro kavárnu Vnitroblock zabraly asi 2 týdny. Byla to první veřejná soutěž, které jsme se jako studio zúčastnili a byla to zábava.

Je velká škoda, že soutěž nebyla dotažena až do konce a celý projekt se odložil na neurčito.

Kvalitní grafika a designové produkty na merch se dají navrhovat i zjednodušeně bez nákladných grafických manuálů, avšak s respektem k základnímu nastavení značky!!

Pokud i ty plánuješ novou firemní grafiku, nebo redesign stávajícího firemního designu, neváhej se na nás obrátit. Jsme profesionálové v oboru grafického designu, tvorby webů, tisku a marketingu. Rádi ti se vším poradíme a pomůžeme.

Tvůj úspěch je i naším úspěchem!!

#nejlepšígrafickýdesign #TOPčeskýdesign #produktynamerch #webdesign #print #design&marketing

Chceš být v klidu s vědomím, že tvoje firma a značka jsou ve správných rukou? Pojďme spolupracovat!

Naši spokojení klienti

Zlepši svou akvizici ještě dnes

Rychlá zpráva | poptávka:

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.